Surfer aus der Schweiz

Wo steckt...? Mal treffen? Photos austauschen, Parties mitteilen...

Surfer aus der Schweiz

Beitragvon Sunneblueme » 12.04.2005, 16:40

Hallo zusammen

Ich komme aus der Schweiz und bin im november zum ersten Mal auf einem Surfbrett gestanden...

wollte nur mal schauen, ob noch andere Schweizer hier im Forum aktiv sind? Ich gehe mit einer Freundin nach Mimizan anfangs juli, wer ist auch dabei?
Sunneblueme
Weißwasserhai

Beitragvon Gast » 21.04.2005, 08:22

cool, meldet sich trotzdem noch jemand...habe schon gedacht, es seien keine schweizer vorhanden.
warst du in einem surfcamp oder hast du es dir selber beigebracht? ich war 2 wochen in hawaii und habe dort die lust am surfen entdeckt. ich wohne in zürich, doch luzern kenne ich auch recht gut...war mal praktisch meine zweite heimat.... :)
Gast

ciao zäme

Beitragvon mauerflower » 25.04.2005, 13:34

also im zeichen dessen dass der tread "surfer aus österreich" bereits 79 einträge hat möchte ich hiermit meinen helvetischen artgenossen unterstützung leisten.....
surfe seit 6 jahren, jeden sommer den französischen atlantik. war schon ein knappes jahr unterwegs. (südpazifik und indischer ozean).
ausserdem schweizer riversurfer, komme aus wil sg und hab schuhgrösse 42)
cheers.

p.s.
... und falls mal wer zuviel platz im auto an die küste hat wär ich immer für ein reischen zu haben.
mauerflower
Member

Beitragvon SurfDude » 04.05.2005, 14:29

ja hier, auch aus Zürich...
War schon 2xKaribik und npaar mal Atlantikküste

Fragt sich jetzt nur wo Mimizan liegt?

Apropos Zürich, geht von hier jemand an die SuddenRush Party am 13. ?

Grüässli
JustÄDude
SurfDude

Beitragvon Ürsu » 20.05.2005, 16:06

Aloha Surfer us de Schwyz,
schön dass Ihr en Familie gründet händ. Wenn ihr euch anstatt per Chat mol treffe möchtet denn nutzet doch de Wave&wheels Event vom 10.-12.06.2005 www.wave-wheels.ch. Wavetours wird direkt vor de stehende Welle in Bremgarte en Infostand ufbaue.
Wür mi freue euch dört kennezlerne.

Gruess Urs
Ürsu

Beitragvon el chuppaneebre » 24.05.2005, 14:40

ja moin zäme.... also ja i würd de i dämm fall no ds bärner oberland verträte... ha zwar no nid würklech vil surf-erfahrig, aber doch scho board-erfahrig (10 J. snowboard, 5 J. Slalomboard) !! i ga dä summer abem 3.7.05 ids camp nach moliets und hoffe dasi ds surfe so einigermasse wirde behersche :) :) also vilicht bis bald mal

cheerio
el
el chuppaneebre

Beitragvon Jonas B. » 25.06.2005, 19:38

sali zämme

ha grad feschtgschtellt, dass ich scho es wili nüm im forum gsi bi.
ich ha letscht summer in moliets agfange surfe; isch sau cool gsi!
dä summer gang ich jetzt ans cap feret, das isch chli nörfdlich vo moliets. freu mi scho riesig!
hey, bi übrigens letschthin in brämgarte gsi. därt hets e stehendi wälle. muess glaubs au mol sälber dört go surfe und nid nur go zueleuge!

ganz liebi griessli an euch alli us basel
jonas
Jonas B.
hat mal was von surfen gehört

Swiss Soulsurfer

Beitragvon Gast » 15.08.2005, 15:16

Servus

Au i ha gad chöschtlichi 5 Wuche in Mimizan verbrocht hoffe das min Surfstyl endlich chli forme agno het. Jetzt chömer alli nur no hoffe das das mit de Limatwave klappt und scho bald hämer au e stehendi wälle. cheers us de Oschtschwiz.

AKA Mista Aineen
Gast

Beitragvon Biene Maya » 15.08.2005, 17:45

Hola
i bin vom 10.-27.7 in Vieux gsi. han au agfange surfe. han no nie so geili Ferie gha...... :D 8)
bin usm underschdä zipfel vom aargau. goht öbber vo eu au an dWavetours party sofärn sie überhaupt isch? waer cool wenn mr es paar schwizer wäre?!
cheers
maya
Biene Maya

Beitragvon Knelli » 15.08.2005, 21:03

ciao zämä

I chum us dä Ostschwiiz genauer us Wil SG...
I surfe sit dem summer, und ha wohl wieder es hobbie meh gfunde... hehe

greets Martin
Knelli
ahnungslos

Wasser geiiiiili sach

Beitragvon the Roman aineen Dude » 29.08.2005, 14:40

Servus

Au i bi us de Ostschwiez(Gräbs), känn sogar de Märti und cha mi nur aschlüsse. S Wasser isch de Börner! I fahre sit 12 Johr Snowboard und han immer gfunde das blibt immer mis nr1 doch sit 3 Johr tueni Surfe und muen leider säge Surfe stot jetzt uf em erste Platz. Was ich edel fide isch, bim schnee merksch nur wenn ine Lawine ine chunsch wie mächtig er isch, doch im Meer langet scho e 1m Wälle wo der ihri ganz chraft zeiget.

Wenn mol es paar luscht händ zum en surftripp dure gä.

Mälden eu eifach : Flitech (at) Yahoo.de

Greez THE ROMAN

PS: Cya Mäerti in WIL gangsta City
the Roman aineen Dude

au us der schwyz

Beitragvon Gast » 05.09.2005, 18:54

hallo schweizer
ich bin am samstag erst vom camp aus vieux zurückgekehrt! und um so mehr freue ich mich noch mehr schweizer hier anzutreffen :D ich halte schon ausschau nach flügen denn ich will so schnell wie möglich wieder aufs brett! das camp war genial, die wellen prächtig und es wurde gerockt! hat jemand vor nach darmstadt zu fahren im november dann würde ich mich gerne anschliessen!
cheers caro c.linz@gmx.ch
Gast

Beitragvon Biene Maya » 07.09.2005, 17:30

Hey Lüdd

Fänds no recht schigg, wenn mr es paar schwizer wäret in Darmstadt. wenn mr büssli chöntet uftribe hädä mr au scho en schlofmöglichkeit?!!
also, freu mi vo eu zghöre

maya_stalder@bluewin.ch
Biene Maya

Nächste

Zurück zu Wavetours Family